Ticovis
Sinds 2014 zijn wij al trotse partner van De Graaf’s Vishandel – Ticovis. In 2021 is het tijd om de gehele online identiteit te vernieuwen. In Bunschoten-Spakenburg heeft Ticovis al naamsbekendheid opgebouwd, tijd om dit online door te vertalen met een gloednieuwe website.
Narrowcasting
Bij FRIZZER geloven we in de kracht van digitale communicatie. In welke branche je ook actief bent: narrowcasting werkt! Een eigen professioneel tv-kanaal is efficiënt, schaalbaar en het allerbelangrijkst: je bereikt de juiste doelgroep op het juiste moment. Het is bewezen dat narrowcasting het meest effectieve instrument is om gedrag op een (beslissings)moment te beïnvloeden. Wij bieden ‘s werelds beste en meest gebruiksvriendelijke oplossing voor narrowcasting.
We hebben een TV-Scherm opgehangen in de winkel met daarbij een eigen gepersonaliseerde TV-Kanaal. Op dit kanaal speelt een diashow af die ontworpen is in de huisstijl van Ticovis. Klanten zien gemakkelijk het menu met de huidige prijzen wanneer ze willen bestellen. Daarnaast kan er zelf worden bepaald welke informatie er wordt getoond, denk aan de openingstijden of een vers recept.
Opvallen op social media
De Graaf’s Vishandel – Ticovis was nog niet actief op alle social media kanalen. Facebook werd al gebruikt maar hier werden losse berichten geplaatst zonder huisstijl kenmerken.
We hebben alle sociale kanalen een profieloptimalisatie gegeven, denk aan het uploaden van de juiste profielfoto in het juiste formaat en alle biografieën in lijn gebracht over alle platformen. Zo creëren we eenheid en zullen mensen Ticovis herkennen.
Maandelijks plaatsen we nieuwe recepten en andere belangrijke informatie. Via de sociale pagina’s willen we mensen inspireren met al het lekkere eten dat je wel niet kan maken van verschillende soorten vis.